Hål i huvet

Idag fick jag lära mig något nytt av min fyraårige son som just nu är hemma från dagis för att han har fått öroninflammation. Jag frågade varför han hade ketchup över hela tröjärmen när han hade ätit. Då förklarade han att det var en osynlig bacillstråle som hade flyttat två baciller från örat till kinden och att bacillerna hade grävt ett hål i kinden så att ketchupen runnit ut den vägen.
Jag måste säga att detta var nyheter för mig. Jag hade ingen aning om att det fanns osynliga bacillstrålar. Vet medicinalstyrelsen om detta månne? Det kan ju få långtgående konsekvenser om vi inte hittar ett botemedel så snart som möjligt.

F.ö känner jag att jag har en gås oplockad med kudd- och täckesbranschen. De verkar ju också ha fått hål i huvet.


Kommentarer
Postat av: h-f

vad fint du har fått det här ^^

2009-02-06 @ 11:10:54
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0