Turen att vinna turen till Turkiet

Nu är väskorna packade, deklarationerna inlämnade, tidrapporterna gjorda och stafettpinnarna överlämnade till dem som täcker upp under min frånvaro. Då är det bara resten kvar; pussa på barnen, sätta sig i bilen och köra de trettiofyra milen till ett snövitt Kiruna för att sedan sammanstråla med resten av gänget på Kiruna flygplats.

Jag hade ju turen att vinna en resa för två. Turkiet en vecka All-inclusive. Man tackar! Enär jag och min kloka och vackra kvinna varit gifta i tjugofem år passade det synnerligen väl med en liten silverbröllopsresa i present.
Tur som en tokig har man. Både i spel och i kärlek.

När jag kommer tillbaka hit om en dryg vecka så får ni en reserapport.

Fram till dess får ni hålla till godo med några bilder från vårt hotell:



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Extra skönt nu idag, när det är vitt av snö igen. Ha en jättehärlig resa tillsammans.

2010-05-02 @ 12:14:18
Postat av: h-f

vad fint det ser ut ! Grattis till er <3

2010-05-02 @ 23:26:16
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Miss Unnsam

Ha det nu riktigt skönt och tänk inte en sekund på oss som slavar vidare här hemma i snögloppet.

2010-05-05 @ 07:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0