Alla eventuella likheter med verkligheten är helt avsiktliga

I Bråddjups serie Dokumentära visor framförda på svenska och norska, har turen nu kommit till Mysteriet deg med Bjørn Eidsvåg & Lisa Nilsson. Osökt kommer jag att tänka på en hustru i min bekantskapskrets som är vacker både invärtes och utvärtes, har ett ovanligt välgjort och välfungerande huvud samt ett hjärta av renaste guld.



Då vet ni det.

(Jag känner att jag är ute på lite hal is här. Tänk om coole Alex Schulman i ännu ett anfall av desperat uppmärksamhetsiver ger sig till att även håna denna offentliga kärleksförklaring. Huga!)

Kommentarer
Postat av: h-f

Vad rolig han är, Alex. Och vad roliga kommentarer folk har skickat in. NOT ! Skämmes på honom, och skämmes på hans likar !

2011-02-17 @ 16:22:08
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Alma

Under över alla under, att du älskar mig!



Håller för övrigt med h-f till 100%.

2011-02-17 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0