Stockholmsvår

I Stockholm vill man hemskt gärna att det ska vara vår nu. På Snaps bars uteservering vid Medborgarplatsen flockades vår- och fikasugna Stockholmare fullt påpälsade och med filtar om kroppen.

Jag förstår inte hur de klarar av att fika när tänderna hackar hela tiden. Det blir säkert lättare att äta sin Makron, men att få i sig espresson verkar lite bängligt när garnityret hoppar och far.

Svårt att fika, men är det vår så är det. Då SKA man sitta ute och fika. Hur kallt det än är. Så gör man ju på den så kallade kontinenten och då ska man göra så i Stockholm också.
Smått road av dessa härmapor tog jag en bild och... men vad nu då? Är det inte... jo minsann, där sitter ju duktiga Linda Pritchard och tar igen sig efter en strålande insats på Melodifestivalen. Kanske deppar hon lite för att hon inte gick till finalen trots att hon borde.
I höstas när snälla arbetsgivarn bjöd på stor firmafest på Göransson Arena i Sandviken så var det Linda som stod för den musikaliska underhållningen tillsammans med Fredrik Swahn och smått obegriplige muntrummisen Svante Drake. Högklassig underhållning på min ära. Och maten var god.

Nåväl, vi tar och lyssnar på Linda Pritchard och hennes Melodifestivalbidrag Alive medan de fikar färdigt där på Snaps:




Kommentarer
Postat av: lina

Ha ha, du är verkligen känsla för att bli paparazzaifotograf, vem blir det nästa gång? Vickan och Daniel? Jag håller andan av förväntan, lina

2011-03-17 @ 06:59:47
Postat av: Alma

Jag tror du jobbar i hemlighet för Se och Hör-eller varför inte börja med det!



Fast jag ahde förstås aldrig vetat att det var Linda Pritchard för jag vet inte vem det är och tycker hon var olik-men jag litar på dig, du har öga för kvinnor-och kändisar ser det ut som.

2011-03-17 @ 16:46:46
Postat av: Bråddjup

Tyvärr hade jag ju inte min riktiga kamera med mig, utan fick nöja mig med telefonen.

Nästa gång är jag dock bättre utrustad och redo för nya kändismöten!

2011-03-20 @ 02:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0