Tiden går

Sitter nu och klappar om en dygnsblodtrycksmätare som ville följa med mig hem från vårdcentralen. På väg hem därifrån kom jag att tänka på en klämmig melodi av Mel C. Vad nu detta har med varandra att göra har jag ingen aning om, vi har satt våra jurister på att utreda frågan, men det är en bra låt.

En enhällig jury har hur som helst utsett den gamla hiten Never Be the Same Again till Dagens Bråddjup-hit

Som kuriosa i sammanhanget kan nämnas att det är 12 år sedan denna skiva kom ut. TOLV!!!



Ännu mer kuriöst är att tänka sig att det gått 15 år sedan min lilla plutt dyrkade Spice Girls och fyllde hela huset med bilder och urklipp på Mel B, Mel C, Emma, Geri och Victoria. Tiden går som sagt.

Kommentarer
Postat av: Alma

Hon var så söt då också.

2011-05-09 @ 22:49:16
Postat av: Alma

Men vilken tragiskt tråkig video med Mel C! Var det verkligen så uselt och objektifierat med Spice Girls? Vissa saker förtränger man tydligen, eller så har jag bara hört låten aldrig sett denna crap-video.

2011-05-11 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0