Kul på jobbet

Här ser vi mig och faderskapet framför Lantmäteriets blivande Holmträskkontor. En gammal timrad jaktstuga som av den tidigare ägaren användes som ateljé. Har nu kollat att allt nödvändigt funkar som det ska i stugan; internet, telefon samt, det viktigaste, min gamla Marantzstereo med riktigt fläskiga Philipshögtalare. Dessa har stått i källaren i Björkfors i 10 års tid och har inte varit i bruk sedan vi lämnade Kiruna. Det feta soundet har dock inte påverkats det minsta så nu blir det åka av när jag börjar jobba på måndag!

Kommentarer
Postat av: Jill

Vad mysigt det ser ut. Lycka till i Holmträsk!

Så du börjar med en vecka på ditt nya kontor ...? Jaja, men vi ses ju snart i Kiruna då, det ska bli så kul!

2012-08-22 @ 08:22:03
Postat av: Bråddjup

Tack för det! Ja det är en perfekt gård för oss. En hel del jobb förstås, bl.a. ska vi få till ett stall, men det är ett kärt besvär.

Ja, jag börjar med en hemmavecka. Veckan därpå är jag lika delar i Kiruna och Gävle. Ser fram emot att få träffa dig!

2012-08-22 @ 10:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0