Stöd-strumpor

Nathea Anemyr har dragit igång en kampanj för att visa att det är bra med olika:
"Jag är tio år och min storasyster Noelle har downs syndrom. Min syster är annorlunda. Och hon är världens bästa storasyster. Jag är stolt över Noelle, hon är rolig. Jag blir ledsen när jag hör fula ord om andra människor.

Nu gör vi skolan och världen mer färgglad och mer kärleksfull!
Hjälp mig göra den här skoldagen till en rolig dag full av färger!
Hjälp mig fylla FB och Instagram med fötter i regnbågens alla färger!
Dra på dig olika sockor du också och dela detta till alla du känner!
Alla är välkomna att vara med!"

Självklart hakar Bråddjup på och låter sockorna rocka.

Kommentarer
Postat av: Alma

Bättre förutsättningar för rockande sockor finns inte för vinnaren av singelstrumpstävlingen i Radio Norrbotten.

2015-03-27 @ 05:05:30
URL: http://barockbloggen.blogg.se
Postat av: Alma

..än för vinnaren-ska det förstås vara.

Svar: Så sant. Som regerande mästare har jag alla förutsättningar. Kan gå i udda strumpor i resten av mitt liv om jag så önskar.
braddjup.blogg.se

2015-03-27 @ 05:06:11
URL: http://barockbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0