Gone Fishing

Ja, så här i semestertider får man bara inse att bloggandet tillhör en annan del av året. Har precis varit på Laxfestivalen och hört min begåvade unge sjunga samt själv agerat assistent åt trollkarlen i en oförglömlig del av showen. Därtill begick svärfar 68-årsdag och alla voro mätta och belåtna när kvällen kom.
Nu är vi åter i Jukkas där vi under denna och kommande vecka har lite kombinerat rid- och busläger med alla små liven. I kväll vankas grillning och utelekar och vädret är det bästa man kan tänka sig. Ja vi njuter av livet i fulla drag och här återkommer jag kanske om en dryg vecka igen. Då ska jag berätta om alla de storfiskar jag ämnar dra upp.
Till dess får ni ha det så gott, så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: h-f

Ett youtubeklipp av en livespelning med Jojje Wadenius - Mitt lilla barn, skall visas.

2009-07-12 @ 20:46:49
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0