Sär skrivning

Vi har en stor humorist bland oss. På blogg.se:s startsida brukar man puffa för några av sina bloggares alster och i kväll puffar man lite extra för en cineast som gärna vill berätta för oss alla om en rolig film som har haft premiär. Vederbörande har fått till en liten text som trots sin avgrundsdjupa språkliga misär ändå lyckas träffa mitt i prick på något sätt. Det är bara att lyfta på hatten och gratulera.

"Roligaste filmen jag sett på länge! Fan vad jag skratta gud. Var på förhandsvisning igår av filmen baksmällan - the hangover  ...En super bra komedi!"

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag blir lite beklämd när jag läser citatet, men samtidigt glad att h*n i alla fall försöker. =)

2009-06-10 @ 09:49:29
Postat av: Bråddjup

Du har naturligtvis rätt, bättre att spänna en båge även om den garanterat kommer att brista. Det tragiska är ju i själva verket att vi har en skola som inte funkar. Fast det blir ju lite roligt när det just är filmen Baksmällan som ges epitetet "super bra"

2009-06-10 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0