Hårfint

Hade en skön eftermiddag med ungarna och vår welchponny Chateaux i "vår" havsvik i går. Vi badade (fast Chateaux tordes inte gå så långt ut), åt middag vid lägerelden och pojkarna busade runt i vanlig ordning.

Jag tog med mig min fin-fina hårklippningsmaskin och tänkte bättra på sommarfrisyren en smula, men batteriet tog slut innan jag ens var halvklar. Skräck från alla sidor!

Rådande frisyr är därför sannolikt årets roligaste. Man är som klippt och skuren.

Nä hörni, nu ser jag att batteriet laddat färdigt. Ska nog gå ut och avsluta denna sorgliga historia nu.

Vi får höras.


Kommentarer
Postat av: Marina

Det ser mysigt ut,ja, allt utom frisyren då! Jag utövar också självfrisering och har varit lite sugen på att testa riktigt kort, att klippa med maskin, men jag håller mig nog till saxen.

2011-08-07 @ 20:19:46
Postat av: Bråddjup

Ja Marina, det var mysigt. Förutom det där med frisyren då...

Jag skulle kunna ta med maskinen (laddad) när jag kommer upp i början av september så kan vi leka fram lite nya spännande frisyrer åt dig! Som du ser på bilderna är jag inte främmande för djärva grepp!

2011-08-07 @ 22:47:38
Postat av: Sonja St.

-Hårresande?

-Nej, platt fall!

2011-09-16 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0