Blivande Jerringprisvinnare?

Aron gjorde sin ponnyhoppningsdebut i går. Ringde glädjestrålande till faderskapet och berättade om sitt äventyr. Först hade han inte riktigt vågat, men ändrade sig sedan. Utvidgade sin trygghetszon. Sedan skrev han ett mail till Rolf-Göran Bengtsson:

"hej jag heter aron och är sju år. jag går i sexårs.

Hur började du hoppa ? jag började vägra när jag skulle börja.
då så ville jag. då fråga jag om jag fick hoppa .
Då fick jag hoppa och det var inte läskigt bara kul. Jag hoppade första gången idag. Såbbe heter hästen."

Här ser vi en annan ponny vid ett annat tillfälle, men ryttaren är densamme.

Kommentarer
Postat av: Alma

Ja, det var ett triumfens ögonblick igen!

2012-03-04 @ 07:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0