Tankar av vikt

Ja du Lena Callne, inte bara jag utan även min kropp verkar gilla dig. Den verkar i alla fall fast besluten att inte lämna din sida ...
För er som inte följt historien om radiovågen kan jag här ge en kort resumé:
  • Min våg sa: gå ner, jag orkar inte längre
  • Noterade att min våg och min radio visade samma siffror
  • Bestämde mig för att gå ner från Rix FM till SR P1
  • Passerade diverse kanaler, inklusive SR P4
Om ni vill följa hela den ohyggliga misär som blottats under resans gång, kan ni klicka på kategorin "Radiovåg" i menyn till vänster och läsa alla inlägg om saken.
Jag passerade som sagt P4. Inte med mycket, men ändock, jag var förbi. Nu i morse visade det sig att jag tagit ett litet steg tillbaka och landat prick på P4. Det måste väl vara ett bevis på att hela mitt väsen uppskattar Lena Callnes sällskap? 
Vad skulle det annars kunna vara ..?
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag hörs dock mest i P1.

2009-05-25 @ 20:27:54
Postat av: Bråddjup

Ja, det är ju dit jag strävar ...

2009-05-26 @ 08:27:24
Postat av: Alma

Bra!

2009-05-26 @ 21:15:31
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0