Dagens radiovåg: SR Metropol Södertälje, SR P3 Koppom samt SR P2 Medstugan

För er som inte följt historien om radiovågen kan jag här ge en kort resumé:
  • Min våg sa: "Gå ner, jag orkar inte längre"
  • Noterade att min våg och min radio visade samma siffror en gång när jag lyssnade på Rix FM 105.6
  • Bestämde mig för att gå ner från Rix FM till SR P1. Projekt Radiovåg var fött
  • Har nu kommit till de stationer jag rapat upp ovan. SR Metropol Södertälje etc. 97.6
  • Har alltså gått ner 8kg hittills
  • Om min viktminskning fortsätter i den här takten, ett hekto per dag, så kommer jag lagom till jul 2012 att väga lika mycket som när jag föddes.
  • Hoppas kurvan hinner plana ut innan dess. Hoppas också att mina egna inbyggda kurvor planar ut.
  • Den lägsta radiofrekvensen är 87.6; SR P1 i bl.a. Grebbestad, Svanstein och Visby. Det är nog den jag ska sikta på.
  • Nu ska jag äta lunch
  • Korven har två ändar
  • Men där emellan kommer påska
Då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0